خرید از سراسر دنیا

مطالب پیشنهادی از سراسر وب

» زیستن در زمان حال چگونه است؟

زیستن در زمان حال چگونه است؟

بیشتر مسافران هواپیما، بلافاصله بعد از فرود چه کار می کنند؟ حتی وقتی هواپیما هنوز روی زمین در حال حرکت است، وسایلشان را برمیدارند و به طرف درب خروج می روند. اهمیتی نمی دهند که تا بیست وپنج دقیقه ی دیگر باید منتظر چمدان هایشان بمانند. آنها عجله دارند! و چون آنها عجله می کنند، شما هم عجله می کنید. این یک عادت است و به همین خاطر است که مهماندار یک بار دیگر اعلام می کند:«لطف کنید به خاطر سلامت خودتان، تا توقف کامل هواپیما، صندلی های خود را ترک نکنید.»

ما تمام زندگی خود را صرف این پیش بینی ها می کنیم که:«وقتی این رو بدست بیارم...، وقتی به اون مقام برسم...، من باید اونجا باشم اما اینجام.»

مربیان و آموزگارانی که درس خودیاوری می آموزند، همواره بر زیستن در زمان حال، تأکید کرده اند اما آیا این نکته اهمیتی دارد؟

بله. مهم است. زیرا در زمان هایی که شاد و مجذوب و پرشور هستیم، به انرژی جهان متصلیم و در زمان های ناخشنودی و افسردگی و پریشان حالی، از این منبع عظیم انرژی جدا و به حال خود رها می شویم و هنگامی که ما را به خود وامی گذارند، هیچ توانی برای جذب چیزهای بهتر در خود نمی یابیم. کلید یک زندگی بهتر، خوب بودن و لذت بردن از لحظه ی اکنون است و نه هفته ی آینده و نه وقتی که صلح بر خاورمیانه حاکم شود! تنها چیزی که وجود دارد، زندگی لحظه به لحظه است و قرار نیست که از این بهتر شود. پس بپذیرش تا تقلایت به پایان برسد.

میزان کارآمدی زندگی شما به میزان اعتقادی که به این حرف ها دارید بستگی دارد:

-     من به هیچ چیزی به اندازه ی "این لحظه" احتیاج ندارم.

چگونه رشد مو را افزایش دهیم؟ مطلب مرتبط چگونه رشد مو را افزایش دهیم؟

-     هیچ کس نیست که بخواهم تحت تأثیرش قرار دهم و هیچ کس نیست که بخواهم به او تبدیل شوم.

-     این من هستم و همین کافی است.

-     من هر چیزی را که برای شاد زیستن نیاز باشد در اختیار دارم.

فرم ارسال نظر


مطالب پیشنهادی از سراسر وب




  تهران وکیل   |   فروش تجهیزات ویپ   |   گردشگری ارم بلاگ   |   مشاور ایرانی در لندن  


آخرین مطالب این وبلاگ

آخرین مطالب مجله


اعداد فرشته در عشق و روابط عاشقانه! ✓ کانال یوتیوب اعداد فرشته در عشق و روابط عاشقانه! ✓ کانال یوتیوب مشاهده