بازدید سایت خود را میلیونی کنید


» چرا زندگی این قدر دشوار است؟

چرا زندگی این قدر دشوار است؟

ما بیشترین درس های زندگی را وقتی فرا می گیریم که پس گردنی می خوریم. چرا؟ به خاطر آن که تغییر نکردن، آسان تر است. بنابراین همان کارهایی را که همیشه می کرده ایم با سماجت ادامه می دهیم تا آن که سرانجام، یک روز، به دردسر می افتیم. نمونه اش سلامت جسمانی ماست، به طور معمول، چه موقع رژیم غذایی خود را تغییر می دهیم و ورزش را آغاز می کنیم؟ وقتی که سیستم بدنی ما به کلی، مختل شده است. وقتی که دکتر می گویید: «اگر شیوه ی زندگی ات را عوض نکنی خودت را به کشتن می دهی!» و آن وقت است که ناگهان به خودمان می آییم!

نمونه ی دیگر، روابط و پیوندهای خانوادگی است. به طور معمول چه موقع به همسرمان ابراز عشق می کنیم؟ وقتی که زندگی مان از هم پاشیده و خانواده از هم گسسته است!

در درس و مدرسه: سرانجام چه موقع تصمیم جدی برای درس خواندن می گیریم؟ وقتی که در آستانه رفوزگی هستیم.

چگونه رشد مو را افزایش دهیم؟ مطلب مرتبط چگونه رشد مو را افزایش دهیم؟

در کسب و تجارت: چه موقع ایده های جدید را می آزماییم و تصمیمات سخت اتخاذ می کنیم؟ وقتی که دیگر توان پرداخت بدهی هایمان را نداریم. سرانجام چه موقع سرویس دادن به مشتری را یاد می گیریم؟ وقتی که همه ی مشتری هایمان را از دست داده ایم!

ما بزرگ ترین درس ها را زمانی فرا می گیریم که شرایط، دشوار و پیچیده شده است. شما مهم ترین تصمیمات زندگی خود را چه موقع گرفته اید؟ در زمان هایی که به زانو درآمده بودید پس از بروزمصیبت ها، پس از شکست ها، توسری خوردن ها! در این زمان هاست که به خودمان می گوییم:«دیگر حالم از ورشکستگی به هم می خورد. از متوسط بودن خسته شده ام. می خواهم کاری اساسی انجام دهم.»

ما پیروزی هایمان را جشن می گیریم ولی چیز زیادی از آنها نمی آموزیم. اما شکست ها، آزارمان می دهند و درست همین جاست که درس می گیریم. با نگاهی به گذشته، متوجه می شویم که مصیبت ها، نقاط عطف زندگی مان بوده اند.


بازدید سایت خود را میلیونی کنید
فرم ارسال نظر


مطالب پیشنهادی از سراسر وب




  گردشگری ارم بلاگ   |   مشاور ایرانی در لندن   |   تهران وکیل   |   فروش تجهیزات ویپ  


آخرین مطالب این وبلاگ

آخرین مطالب مجله


راجع به اعداد رند اشتباه نکن! ✓ورود به کانال یوتیوب راجع به اعداد رند اشتباه نکن! ✓ورود به کانال یوتیوب مشاهده